Brand
Safety
Academy
BSa Logo
BSa Logo

Struktura

V první části konference si nejprve přiblížíme abstraktní téma dezinformací, jaké reálné nebezpečí značce hrozí, a představíme si známé případy ohrožení ze světa, ale i z Česka a Slovenska.

  • Uvítání Petra Jankovičová
    a Marek Hlavica

    Petra a Marek vás s vřelým úsměvem přivítají a uvedou do problematiky dezinformací.

  • Úvod do Brand Safety Jan Suda

    Co je to vlastně brand safety a jaké mohou mít informace na značku vliv?

  • Zahraniční kauzy a věda Jindřich Oukropec

    Pepsi, Starbucks nebo New Balance, jak světové značky reagují na fake news a co nám říkají nejnovější výzkumy ze světa komerčních dezinformací?

  • Jak postupují velcí hráči? Tereza Marková a Petr Štěpánek

    Tereza Marková je Head of Consumer Care & Advocacy, Petr Štěpánek zase ředitel pro vědecké a regulační záležitosti. Oba pod značkou L’Oréal.

  • Válka na Ukrajině a značky
    – bezpečí nebo risk?
    Petra Průšová

    Tlak veřejnosti na značky, aby zaujaly postoj k ruské invazi, je patrný. Ale jak moc odpovídají mediální titulky skutečnému názoru spotřebitelů? Aktuální výzkum Kantaru vám dá odpověď.

V druhé části konference se přesuneme za těmi, kteří aktivně bojují proti dezinformacím, a dozvíme se, jak se proti dezinformacím bránit.

  • Co můžete pro ochranu
    značky udělat hned teď?
    Dominika Hánová

    Jak k Brand Safety přistupuje Vodafone a jaké jsou možnosti v českém online světě?

  • Slovenská zkušenost Peter Jančárik
    a Tomáš Kriššák

    Jak odstavit dezinformační weby od reklamy a jak včas zjistit, že se do vaší značky pustila dezinformační scéna? Peter a Tomáš ukážou slovenská řešení od Konšpirátori.sk a Gerulata Technologies.

  • Kdo vám může pomoci?
    / Česká zkušenost
    Roman Čihalík

    V České republice nejste na dezinformace sami. Představíme vám instituce, které vám mohou být v boji spojenci.

  • Dezinformace a právo Petra Dolejšová

    Jak se na dezinformace tváří paragrafy? Jaké nástroje použít na hoaxy? Média vs. jednotlivci – jak zastavit jednotlivé typy trollů? A co když se značky připletou na temnou stranu síly? Pojďme si posvítit na právní realitu světa dezinformací. Prakticky, na příkladech a bez paragrafů. Způsobem, který vás bude bavit.

  • Funkční systémy ochrany
    v české firmě
    Ladislav Báča

    Jak bojuje česká firma proti dezinformacím? Nasbírejte cenné rady a aplikujte ověřené způsoby i ve vaší společnosti.

  • Manuál bezpečné značky
    a vaše dotazy
    Marek Hlavica

    V úplném závěru vám Marek Hlavica předá manuál, kterým se můžete řídit při ochraně značky a zavádění funkčních systémů. Čas bude i na dotazy a odpovědi, které vám udělají ve všem jasno.

Pro koho je konference určena?

BRAND SAFETY academy by se měl zúčastnit každý, kdo je jakýmkoliv způsobem zodpovědný za jednání a komunikaci značky. Těmi mohou být brand manažeři, marketingoví specialisté a manažeři nebo kreativní, mediální a PR agentury.

Po absolvování navíc získáte certifikát celoživotního vzdělání, který vám budoucí profesní život udělá snazší a příjemnější. Evropská unie je odhodlaná problém dezinformací řešit a výrazně doporučuje, aby se konferencí o jejich osvětě zúčastnilo co nejvíce lidí z členských států. I tady budete o krok napřed.

Lež má krátké nohy, ale i tak
vás může předběhnout.

— Jaroslav Salon