Brand
Safety
Academy
BSa Logo
BSa Logo

Kdo vás ochranou značky provede?

Důvěryhodnost, finance a zákazníci. To vše může kterákoliv značka ztratit mrknutím oka. Jak se preventivně chránit a takovým ztrátám se úspěšně vyhnout? Nejen to se dozvíte na přednáškách našich řečníků, jejichž úspěchy a praxi vám přiblížíme níže:

Petra Jankovičová <br> a Marek Hlavica

Petra Jankovičová
a Marek Hlavica

Petra je spoluzakladatelkou pražské reklamní agentury Triad. Marek je mistr komunikace, a to jakékoliv. Oba rozvíjí obor reklamy a PR v Česku, ať v osobních životech nebo společně pod střechou Asociace komunikačních agentur.

Jan Suda

Jan Suda

Jan Suda se pro digitál narodil. Už 20 let se věnuje digitálním médiím a poslední roky působí jako Media Director v McCann.

Jindřich Oukropec

Jindřich Oukropec

Důležitý aktér v boji proti dezinformacím, pomáhá digitalizovat Českou republiku v česko.digital a na Univerzitě Karlově zkoumá, jaký dopad mají na značku dezinformace.

TEREZA MARKOVÁ A PETR ŠTĚPÁNEK

TEREZA MARKOVÁ A PETR ŠTĚPÁNEK

Tereza Marková je Head of Consumer Care & Advocacy, Petr Štěpánek zase ředitel pro vědecké a regulační záležitosti. Oba pod značkou L’Oréal.

Petra Průšová

Petra Průšová

Petra je ředitelkou výzkumné agentury Kantar pro východní Evropu. Už více než 20 let pomáhá největším hráčům na trhu v oblasti marketingových výzkumů a zjišťuje opravdová přání zákazníků.

Dominika Hánová

Dominika Hánová

Má na starosti mediální strategii online kampaní ve Vodafonu. Aplikuje brand safety standardy globální značky v prostředí českých médií. Dříve pracovala na kampaních pro značky jako je Česká spořitelna nebo Plzeňský Prazdroj.

Peter Jančárik <br> a Tomáš Kriššák

Peter Jančárik
a Tomáš Kriššák

Peter Jančárik vytvořil funkční systém Konspiratori.sk, na kterém zveřejňuje dezinformační a propagandistické weby. Tomáš Kriššák je expert na informační bezpečnost, který se s dezinformacemi potýká už 12 let.

Roman Čihalík

Roman Čihalík

Roman Čihalík za svou práci získal mnoho ocenění nejen na domácí půdě, ale i ve světě. Pracoval v uznávaných agenturách a pro velké značky jako Mercedes-Benz, Visa anebo Nestlé. Ve volném čase buduje projekt NELEŽ, který bojuje proti dezinformacím v online světě.

Petra Dolejšová

Petra Dolejšová

Advokátka, která se specializuje na právo v oblasti e-commerce, marketingu, ochranu osobních údajů a značky. Často a ráda předává své know-how na školeních, ze kterých vynechává paragrafy, na jejich místo sází příklady z praxe, lehkost a vtip. Hledá cesty, kudy jít, ne důvody, proč se zastavit.

Ladislav Báča

Ladislav Báča

Ladislav má pod palcem celou marketingovou komunikaci T-Mobile. Dříve působil třeba jako ředitel reklamní agentury Ogilvy & Mather a mimo práci v marketingu se věnuje i pedagogice na Karlove univerzitě, kde vyučuje marketingovou komunikaci a behaviorální ekonomii.

Marek Hlavica

Marek Hlavica

Marek je odborník s velkým O. Komunikaci, ať už jakoukoliv, má v malíku. Spolupracoval se značkami jako Plzeňský Prazdroj, ČEZ nebo Philip Morris. Nyní vystupuje jako ředitel Asociace komunikačních agentur.

DEZINFORMACE

ochrana •

důvěryhodnost

NEBEZPEČÍ

Prevence • FAKTA •

praxe

Proč

Důvěryhodnost je pomíjivá a zpět už ji nikdy nedostanete. Po konferenci BRAND SAFETY academy si uvědomíte, jak zásadní nebezpečí přináší dezinformace, jakou roli v marketingu hrají, a hlavně to, že mohou zasáhnout každého z nás. Stejně tak jako zasáhly už 22,5 % evropských firem.